Related Posts with Thumbnails

Veda...

20 Ekim 2013 Pazar


Bu sayfaya bilerek, bilmeyerek, isteyerek takip ederek veya tavsiye üzerine öyle ya da böyle bir şekilde uğrayan herkese Es-Selamun Aleyküm diyerek söze başlamak istiyorum.

Değerli kardeşler, 2009 yılından bu yana bu sayfada futbol adına paylaşım da bulunuyorum. 2010 yılında aktif olarak devam eden ancak 2011 yılında zayıflayan kayıtlar 2012 yılında neredeyse sona erdi...Bu duruma rağmen 150.000'den fazla ziyaretçi alması da tarafımca da garip karşılanan bir durum. Bu zayıflama yazacak bir şey bulamamaktan çok futbolun gerek ülkemizdeki durumu gerekse de Avrupa maçlarının bile şifrelenerek insanları birleştirme olgusundan uzaklaşması ile aklım dolu sayfamın boş kalmasına vesile oldu. Hoş bir çok başarılı kardeşimin de twitter yüzünden bu ortamdan uzaklaştığı aşikar.

Son iki yıl da anladım ki bu ülkede futbol adına bir şeyler değişmiyor ve değişmeyecek gibi gözüküyor da... Avrupa'da oynanan gerçek futbolu burada sunmak ise Türk futboluna zerre katkı sağlamıyor. Aynı teknik direktörlör, aynı tipte yöneticiler, vizyondan uzak futbol politikaları ve kısır döngü...

Sayfamı resmi olarak kapatmayı düşünüyorum artık futbolla şahsi ilgim; TV'den izleyici arkadaşlar arasında analizden öte gitmeyecek zira bu futbol muallimliği hevesinin hayatımda önemli şeylerin önüne geçmesi beni adeta uyandırdı.

Siz değerli kardeşlerime sadece bu dünya değil ahıret hayatınızda da sizlere fayda sağlayacak çok değerli sayfalar önermek istiyorum... Yarın mahşerde hesaba çekileceğimiz zaman geldiğinde Rabbimiz -Ömrünü nerede ne için geçirdin diye sorduğunda futbol blogu yazdım futbolla yatıp kalktım dememek gerekmektedir.

Fetva meclisi sitesinde yer alan sohbetler, hayata farklı açıdan bakmak isteyenlere güzel farklı pencereler açabilir.

Herkese hakkımı helal etmekle birlikte hakkım geçen herkesin de hakkını helal etmesini umud ederek Allah'ın selamı bereketi hepinizin üzerine olsun....

Allah'a emanet olunuz....


0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP