Related Posts with Thumbnails

Teknik Direktörümüz: Abdullah Avcı

18 Kasım 2011 Cuma

Hiddink için her şey belki de Olic, İstanbul'da 2.dakikada ağlarımızı sarstığında  bitmişti. Zoraki bir evlilik gibi geldi bize Hiddink-Türkiye ilişkisi. ''Fenerbahçe'den ayrıldığımda gazete arasına sarıp vermişlerdi paramı'' beyanatı var Hollandalının. Yıllar sonra çuvalla gidiyor olsa gerek ülkesine. Yolu açık olsun ama ben Hiddink'in bize ihanet ettiğini düşünüyorum zira bizler milli ruha en çok ihtiyaç duyduğumuz bir anda Avrupa'ya veda ettik ve Avrupalının tokadını yedik. Yücel İldiz'in ''Kan uyuşmazlığı oldu ne kadar yetenekli olursa olsun bizim oyuncularımız sırtını sıvazlamadan oynayamıyor bazen'' görüşüne de tamamen katılıyorum. Bugün bu sayfa kapandı ve Abdullah Avcı resmen Türk milli takımının teknik direktörü oldu. Kamuoyu görüşü ise beni umutlandırdı. Çünkü hemen herkes; ''başarılı olur ama biz değerini bilemeyiz'' görüşü vardı. Taraftar en azından şunu kabul etmiş; evet hocamız doğru. Federasyon başkanının da dediği gibi bu görevi hak ederek alan adam Abdullah Avcı ile ilgili 26 Eylül 2010 yılında bir yazı yazmış ve Goal.com'un kendisi ile yaptığı röportajı yayınlamıştım. Bu röportajı tekrar okuyanlar bu beyefendi insanın bu ulusa ne kadar yakıştığını daha iyi anlayacaktır. Almanya'nın geçtiği yollardan geçmek ümidiyle ülkemize hayırlı olsun...

Abdullah Avcı röportajı


0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP