Related Posts with Thumbnails

Rooney ve galibiyet golü

14 Şubat 2011 Pazartesi


Kazanan her zaman haklı derler ya böyle bir maçtı Manchester derbisi. City ne yaparsa yapsın gücü şehrin asi büyüğüne yetmiyor. Manchester United maçı bu senenin C.Ronaldo'su benim diyen Nani ve Rooney'nin golleriyle aldı. Ancak Rooney öyle bir gol attı ki Old Trafford yıkıldı. Alex Ferguson; Rooney öyle bir gol attı ki Nani'nin gol attığını unuttum, inanılmazdı diyor. Altı yıl önce Newcastle United'a attığı vole hala unutulmamıştı bu gol ise Manchester United tarihindeki yerini aldı. Alex Ferguson bu golün Old Trafford'da bugüne kadar gördüğü en güzel gol olduğunu söylüyor. Nani'nin golü güzeldi ancak Rooney öyle bir gol attı ki Nani'nin golünü tamamen unuttum. Galibiyet golümüz unutulmazdı diyor. Golün kahramanı Rooney ise; uzun zamandır deniyordum bugüne kadar on deneme yaptım dokuzu direğe yaklaştı bu kez tam istediğim yere gitti diyor. Manchester United bu kadroyla nasıl başarılı oluyor sorusuna güzel bir cevap. 

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP