Related Posts with Thumbnails

Gary Neville kramponlarını astı

2 Şubat 2011 Çarşamba

Bazı oyuncular vardır amiyane tabirle deli oldukları için sevilirler. Oynadıkları futbol bir yana bu tip oyuncuları sevdiren yegane özellikleri delilikleridir. 35 yaşındaki Gary Neville da bunlardan biriydi. 19 sezonluk Manchester United kariyerine devre arasında nokta koydu. 1991 yılında başlayan kariyeri 602 maç ile sona erdi. Kulübünün resmi internet sitesinden duygusal bir mesajla futboldan ayrıldı Neville. ''Hayatım boyunca Manchester United taraftarı olarak kalacağım. Burada yaşadığım rüya gibi yaşam ve yaptıklarımla doluyum. Dünynanın en iyi futbol takımında en iyi oyuncularla birlikte ve bir çok en iyi oyuncuya karşı oynadım. Elbette futbolu bıraktığım için üzgünüm ancak artık bırakmam gereken zaman gelmişti. Kendimi her zaman bu takımın parçası olduğum için ve başarılarında pay sahibi olduğum için şanslı sayıyorum elbette teşekkür etmem gereken bir çok kişi var ama bir numara Sir Alex Ferguson. Bana 20 yıl boyunca bir çok şans verdi ve yardım etti. O gerçektende dünyanın en iyi menajeri. '' Birlikte oynadığı tüm arkadaşlarına da bu duygusal mesajını iletti ve Gary Neville efsanesini bitirdi. Güle Güle Neville...




0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP