Related Posts with Thumbnails

Xavi'den inciler

25 Kasım 2010 Perşembe

El Clasico yaklaştıkça heyecanla birlikte demeçler de artıyor. Xavi Hernandez bir çok açıdan inci denilecek açıklamalarda bulunmuş. Sahada konuşmasına alışkınız ama bu kalitede bir oyuncunun yaptığı bazı açıklamalar maçın büyüklüğünü de gösteriyor. Xavi'nin açıklamalarının tamamında göreceğiniz diğer unsur ise doğal bir samimiyet....Xavi Hernandez'den sadeleştirilmiş inciler.

Unutamadığın en iyi derbi ?
3-0 yendiğimiz maçtı (2004/2005) Bireysel ve takım olarak çok iyiydik. Maç boyunca nefes almadığımı yaşamadığımı hissetmiştim. Deco'nun bize ''Maçın tamamında baskıyı kaldırmalı ve savaşmalıyız'' dediğini hatırlıyorum. Fizik olarak da harika bir maç çıkarmıştık.

Unutamadığın en kötü derbi?
2003/2004'de 0-1 kaybettiğimiz maç. O maçta aşağılık duygusuna kapılmıştık. Real Madrid Beckham, Zidane, Carlos ile geldi. Çok iyiydiler ve kendimizi çaresiz hissettik.

Eğer birlikte bir öğle yemeği yiyecek olsan kimi seçerdin? C.Ronaldo mu ? Jose Mourinho mu?
Tabi her ikisi ile de futbol konuşacağımızı düşünerek cevap vermek isterim. Muhtemelen Mourinho'yu seçerdim. Kim daha fazla tecrübe istemez ki?

Derbilerdeki en savaşçı futbolcu? (idol anlamında)
Zidane. O harikuladeydi. Bana top saklamayı öğretti. 90-2000'li yılların en iyisiydi.

En başbelası futbolcu kimdi ?
Makalele. Çok sert bir oyuncuydu. Onu gördüğüm zaman tek düşüncem ''beni talan edeceğiydi'' tıpkı Redondo gibi.

Unutamadığın gol?
Barnebau'daki son dakika golü.. 

El Clasico'larda aldığın en iyi tavsiye ?
Guardiola'dan... ''Sahaya çık eğlen ve oyundan zevk al bunu takımın da yapmasını sağla. Felsefemizi kaybetme.''

Rakipten aldığın unutamadığın bir yorum?
18 yaşımdaydım bir Clasico mağlubiyeti hatırlıyorum. Barnebau'da Raul yanıma geldi ve bana bir tokat attı ''Sakin ol, rahat ol'' dedi. Şok olmuştum. Yaptığımız iyi şeyleri anlatmıştı. Adeta bir hiyerarşiydi bu.

Hayatından silmek istediğin şey?(derbi özelinde)
Barnebau'daki 4-1'lik mağlubiyet. Kendimi çok aciz hissetmiştim. Sanırım 2-6'lık maçta da onlar hissetmiştir aynı şeyleri. 

El Clasico'yu neyle kıyaslayabilirsin ?
Real Madrid'i yenmek orgazm olmak gibi. 

Eğer şansın olsaydı Madrid'den kimleri transfer ederdin?
Arkadaşlarım Casillas ve Xabi Alonso'yu

Madrid'de hayran olduğun futbolcu?
Raul hayranıyım hemde çok. İyi de bir arkadaşlığımız var.Hierro'yu da sayabiliriz kaptan ve harika bir insandı.Fakat daha sonra gerçekliğe sığmayacak şeyler söyledi ki hoş değildi. 


1 yorum:

Yedinci Samuray dedi ki...

:)Adamlar dobra yav.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP