Related Posts with Thumbnails

Jose Mourinho polemikleri

7 Eylül 2010 Salı


Kendisi hakkında söylenen hangi şeye cevap vermemiş, hangi olayda kendine has beyanatlar vermemiş bilen gören yoktur muhtemelen. Mükemmel bir kriz yönetimi yaparak iyi bir yönetici olduğunu da gösteriyor. Barcelona'yı geçmek sadece sahada olmaz bu işin psikolojik tarafı da var ve Mourinho bu argümanlara zaten sahip. Bir özelliği de kibar değildir. Ben 3 kupa alacağım sen gelip benim mirasıma konacaksın yok öyle yağma gibi düşünür çekinmez. Lafını da esirgemez. Transfer sezonunun sonuna doğru Van Der Vaart için ''Çok az oynama olasılığı olan bir futbolcunun, formayı, şehri, havayı veya kulübü sevmesinden dolayı kalmak istemesini anlayamıyorum. Futbolcular salak değil, Mallorca maçından sonra kimin zorluklar yaşayacağını, kimin ön sıralarda olacağını anlayacaklar. Umarım önümüzdeki günlerde başka kulüp bularak, bir çözüm isterler'' diyerek kendi stilinde bize durumu göstermiştir. Bu stilini Benitez'e karşı da değiştirmedi. Chelsea'den ayrıldıktan sonra uzunca bir süre Hiddink ve Ancelotti'yle uğraştı, şimdi sıra Rafa Benitez'de anlaşılan...

Benitez benden daha başarılı olamaz. Sadece birkaç maç kazanarak bizim emeğimizin üzerine yatamaz. Kıtalararası kupa başarısı Benitez'in olmayacak. Fotoğraflarımı sevmiyorsa sorun değil, ama ben Mancini ve Herrera nın fotoğraflarının kaldırılmasını istememiştim. Duvarlarda asılı bir fotoğraf olmaktansa kalplerde yer etmeyi tercih ederim. Her şeye rağmen Benitez'in başarılı olmasını isterim. Sonuçta benim takımımı yönetecek, benim taraftarıma hitap edecek.

1 yorum:

yedincisamuray dedi ki...

Mourinho'nun söylediklerinde bi yanlış görmüyorum.
Bence sonuna kadar haklı.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP