Related Posts with Thumbnails

Messi'nin Dünya Kupası favorisi

2 Haziran 2010 Çarşamba

Dünyanın tartışmasız en popüler oyuncularından birisi, küçücük çocukların bile Ben10 yerine kahramanı olan adam Messi, Capello ve Rooney'li İngiltere milli takımı hakkında önemli açıklamalar yapmış. Messi bile çekinirse diyor insan! Tabi dünya kupası kısa sürede ulaştığı krallıkta tek eksik yanı, tabiri caizse yumuşak karnı.Dünya kupasının onun için ne kadar önemli olduğunu da görebiliyoruz, tıpkı oyunu bilgisayara takmış joystick'i almış bir çocuk gibi heyecanlı Messi. İşte maddeler halinde Messi ve dünya kupası...

  • İngiltere her zaman takım oyunu oynuyor ve hiç bir zaman savaşı bırakmıyor. Sonuna kadar gidiyor.
  • Capello'nun çok iyi bir hoca olduğunu biliyorum ve İngiltere'ye çok şey kattı ve daha da yapacak çok şeyi var gibi gözüküyor.
  • Sahaya dönecek olursam Rooney kilit adamdır. Harika bir oyuncu, çok güçlü ve enerji dolu.Takımı için herşeyi yapıyor.Rooney korkunç bir golcü.Eğer Rooney sakatlanmazsa, İngiltere dünya kupasını kazanmak için harika bir şansa sahip olabilir.
  • Kupada karşılaşırmıyız bilmem ayrı liglerde oynuyoruz ve sık sık karşılaşamıyoruz.
  • İngiltere çok dengeli bir takım eğer Crouch ile Rooney ileride..Lampard ile Gerrard yan yana oynarsa çok tehlikeli olacaklardır. Tabi Rooney her zaman kilit adam.Umarım Güney Afrika'da karşılaşırız ve umarım finalde olur bu karşılaşma.
  • Arjantin ve İngiltere'nin tarihlerini ve yaşananları biliyorum. Ancak tüm takım arkadaşlarımın İngiliz futboluna hayran olduklarını da biliyorum. Mental anlamda çok güçlüler ve çok kaliteli oyuncuları var.Capello'da onları daha güçlü yaptı onları TV'den sık sık izliyorum ve beni etkliyorlar.
  • Kupada İspanya, Brezilya ve İtalya'nın da şansı var ancak Capello'nun güçlü kişiliği ile İngiltere'nin çok iyi bir şansı var.Sürprizlerle dolu harika bir dünya kupası olacak.

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP