Related Posts with Thumbnails

Maicon'un aklı fikri Real Madrid'te

5 Haziran 2010 Cumartesi

Douglas Maicon, gezegenin en iyi sağbeki... 28 yaşında... Avrupada kazandığı tüm kupaları Inter ile kazandı. 2006 yılından bu yana 4 lig şampiyonluğu, 1 italya kupası, 2 italya süper kupası ve 2010 şampiyonlar ligi kupası. Bu görkemli kariyerin arkasında Maicon'un babası gibi sevdiği bir isim yatıyor; Jose Mourinho. Perez Mourinho'ya teklif yaptığında söylediği ilk sözün Maicon olduğu rivayet edilir. 2 yıl forma giydiği Monaco'da 7 gol atan Maicon Inter ile sadece bu sezon 7 gol kaydetti. Bu başarısı ve kariyerindeki zirvede en büyük payın hocasına ait olduğunu saklamıyor.

''Real Madrid'te oynamak istiyorum, Mourinho ile çok iyi bir ilişkimiz var. Kariyerimin bu noktaya gelmesi beni heyecanlandırıyor.Kesinlikle Manchester City'ye gitmek istemiyorum, hem gidersem elime hiçbir şey geçmeyecek. Altını çizerek tekrarlıyorum İngiltere'ye gitmek istemiyorum, Real Madrid'te oynamak istiyorum ve benim için dünyadaki en iyi teknik direktör olan Mourinho ile çalışmak istiyorum. Tüm bunlar bir yana şu anda önceliğim Dünya kupası, umarım şampiyon oluruz fakat tekrarlıyorum Real Madrid forması giymek benim için onurdur.''

Uzun süredir başka bir takıma transfer için bu kadar hevesli konuşan başka futbolcu görmedim.Maicon Real Madrid'i hakediyor mu? Şüphesiz her ikiside birbirini hakediyor.Ve Maicon Real Madrid'e gittiğinde biliyor ki orası son durak ve dağın zirvesi.Artık ispatlayacağı tek şey bir defans oyuncusunun da dünyanın en iyi oyuncusu olabilme ihtimali.Bu sezon Eto'o' dan bile daha ofansif oynadı ve neredeyse onun kadar gol atacaktı. Mourinho'nun Ramos'u stopere çekme düşüncesi gösteriyor ki; Maicon Real Madrid'te...

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP