Related Posts with Thumbnails

Vatan borcu için ara...

12 Aralık 2009 Cumartesi

12 Haziran 2009 tarihinde çok değer verdiğim 2 arkadaşıma Taksim'de Anelka ile ilgili ilk yazımın müsveddesini gösterip blog yazmak istiyorum dediğimde tatlı bir gülüşme yaşamıştık. Yine bir açılım peşindesin dediler. İşte o gün başlayan maraton bugün yani 12 Aralık 2009 günü inzivaya çekiliyor. Askerlik görevimi yerine getirmek amacıyla Güvercinlik spor ve eğitim tesisleri komutanlığı Ankara'ya gidiyorum. 155 gün şafak sayıp bir an önce buralara dönmeyi nasip etsin Rabbim. Her açılan blogun aceto balsamico'dan ilham alındığı söylenir ya bende tam tersi oldu.İlk bir kaç yazımı yazdıktan sonra tanıştım aceto ile küçük ama önemli bir detay olabilir. Blog idman yurdu ağına katılmayı çok istemiştim ancak bu ağda 1 ay gibi sürede 10'a yakın yazımın değerli editörlerin beğenisini kazanıp vitrine çıkacağını hayal etmemiştim. Ha birde 365 gün spor diye bir site var buradan 25-30'a yakın haberimi araştırmalarımı alıp yayınladılar evet altında blog adresi verdiler ancak nezaketen bile bakın böyle böyle demediler kendilerine attığım maile rağmen. İlk günlerde 3-5-10 diye sayardım ziyaretçi sayısını bugün 500.kaydı bıraktığım şu dakikalarda 20.000'den fazla ziyaretçiye ulaşmış olmanın verdiği gururu yaşıyorum. Okumakta olduğunuz bu yazı dışında blogda bana göre şöyle şu maçı izleyemedim amcaoğlunun düğünü vardı demedim. En iyi eleştirmenim ve en iyi okurum her zaman kendim oldum. Buradan birşeyler paylaştığım herkese BIY ağlarındaki tüm blog yazarlarına tüm sporseverlere futbolu seven herkese selam ve saygılarımı borç bilirim. İnşallah bu ulvi görev sonunda tekrar aranıza döner ve güzel paylaşımlara devam ederim. Bir gülümsenin bile hakkı var demiş büyüklerimiz. Bu kardeşinizin hakkı sizlere helal olsun.Sizlerde haklarınızı helal ediniz.

(En büyük gayem bir şekilde askerde iken çok zor deselerde bloga girmek güncellemek olacaktır)

Selam ve Saygılarımla,

2 yorum:

Jordi Metal dedi ki...

Hayırlı tezkereler :D

Uluslararası eğitim dedi ki...

sağ salim git, sağ salim gel inşallah. vatan borcu: namus borcu.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP