Related Posts with Thumbnails

Yılmaz Vural kırgın

27 Kasım 2009 Cuma

'Türk futbol kamuoyuna çok kırgınım. 56 yaşıma geldim bu ülke maalesef beni hala kullanmayı bilemedi. Bana öyle küçük görevler atfettiler ki, ayıp ettiler. Bu adamı al götür bakalım bir yere. Prolisansım var, bunu ben sokaktan almadım, yıllarımı verdim. İki üniversite bitirdim, antrenörlük yaşamımdan önce 7 sene profesyonel futbol oynadım. Bu ülkede maalesef benim tarzımdaki insanları ön plana kimse getirmez. Çünkü gittiğim yerde iz bırakırım. Gittiğim yerde bir şeyler yaparım, bir şeyler üretirim. Bakın burada Barış diye bir çocuk çıkardım. 19 yaşında şakır şakır top oynatıyorum. Almanya'dan amatör takımdan geldi. Türkiye'de en kral hoca dedikleriniz çıkarsın bir tane daha göreyim. İnsanlar maalesef bizim dolu dolu yeterli olduğumuzu biliyorlar ama bizim bir yerde olmamızı istemiyorlar.''

Kim ne derse desin bu ülkenin en renkli spor adamlarından biridir.Bayramda eli öpülesi sohbeti dinlenesi kimsedir. Bahsettiği Barış Başdaş ise Alman alt yapısının sunduğu Türk oyunculardan biridir.90 Doğumlu dikkat edilecek bir genç oyuncu.Yılmaz Vural ligde banko görmekte kendisini.


0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP