Related Posts with Thumbnails

C.Ronaldo'nun şakası

27 Kasım 2009 Cuma

El Classico öncesi her gün bir tarafın oyuncuları açıklamalarda bulunuyor. Barcelona'dan Xavi ve Pique geçen yıl alınan sansasyonel skorun o maçta kaldığını bu maçın zor olduğunu Real'in lider olduğunu ve rakibe büyük saygı duyacaklarını belirtmişler.Kaka ise Barcelona'nın iyi oynuyor ancak bizde uyum sürecini atlatıyoruz ve lideriz diyerek rakiplerine kontor harcamadan mesaj göndermiş.

Tabi El Classico'nun en merak edilen oyuncusu C.Ronaldo. Bu maç onun ilk El Classico deneyimi olacak ve çok iyi anılar taşımadığı Nou Camp'a ilk kez Real Madrid formasıyla ayak basacak. Basın toplantısıa '' Barcelona'ya 10 veya 20 gol atmak isterim'' diye bir şaka ile başlayan Ronaldo. Geçen yıl burda değildim o skor ve geçen yıl artık geçmişte kaldı. Dengede bir maç olacağını ve kazanacağımızı düşünüyorum diyerek görüşlerini dile getirmiş. Gol atmayı özlediğini de belirtmiş.

Manchester United-Barcelona arasında oynanan şampiyonlar ligi finalinde Barcelona'lı taraftarların ıslıklı protestosuna siz durun ben oraya geliyorum er mi yaman ben mi yaman bakışı atan Ronaldo, 29 Kasım'da tüm isteği azmi hırsı ile sahada olacak. Futbolseverler arasında Messi-Ronaldo arasında kimin en iyi olduğuna dair süregelen polemikte en önemli referanslardan birisi bu maç olacak şüphesiz.

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP