Related Posts with Thumbnails

Hiç kimseye Tottenham'ı tavsiye etmem

28 Temmuz 2009 Salı


Arsenal'in tüm zamanlarda gol rekorunu elinde bulunduran Thierry Henry, Arsenal'in ezeli rakibi Tottenham'ın Patrick Viera'yı transfer etmesi ile çıkan dedikodular üzerine bir açıklama yapmış.

''Ben Arsenalliyim hiç kimseye ezeli rakibimize gitmesini tavsiye etmem, Redknapp beni aradı ve Viera'yı istediğini söyledi ben Viera muhteşem bir futbolcu dedim fakat, eğer bu transfer gerçekleşirse şok olurum çünkü o da benim gibi Arsenallidir diyerek cevap verdim. Her zaman Arsenalliyim ve hiçbir zaman ezeli rakibimize gitmesi için kimseye tavsiye vermem dedi''

Arsenal ile adı özdeşleşen nerede olursa olsun Arsenalli olduğunu belirten, Emirates'e geçtikten sonra ara sıra gidip inşaat halindeki Highbury'yi ziyaret eden birisi için aksini düşünmek bir yana yazmak nasıl bir cesaret. Dedikodusuna bile mahal vermeyip açıklama yapma gereği duyuyor. Türk futbolcularına örnek olması temennisi bile sunmak zor çünkü bu işler mental anlamda olacak şeyler altyapılarında mental gelişimin kapıdan içeri giremediği ülkemizde malesef tribünlere tezahürat yaptıran futbolcular daha kıymetli.


0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP